Szukasz profesjonalnego logopedy, pedagoga lub psychologa? Zapraszamy do naszego centrum w Opolu

Czasami na swojej drodze napotykamy różnego rodzaju problemy, z którymi nie jest łatwo poradzić sobie w pojedynkę – bez pomocy specjalisty, który wskaże odpowiednią drogę w pokonywaniu trudności. Nasza poradnia psychologiczno-pedagogiczna w Opolu pomaga dzieciom, młodzieży, a także ich rodzicom na wielu płaszczyznach, udzielając profesjonalnych porad i zaleceń. Poza doświadczonymi psychologami i specjalistami z wykształceniem pedagogicznym, w naszej siedzibie w Opolu zatrudniamy także wykwalifikowanych logopedów, którzy wiedzą, jak poradzić sobie z zaburzeniami w procesie komunikacji na różnych etapach.

Służymy pomocą i wsparciem

Nasza poradnia logopedyczna i psychologiczno-pedagogiczna jest obdarzona dużą dawką zaufania przez mieszkańców Opola i okolic, którzy przychodząc do nas po pomoc, otrzymują kompleksowe wsparcie. Podczas naszej dotychczasowej działalności przeprowadziliśmy wiele terapii dysleksji zakończonych powodzeniem, a także sesji psychologicznych, które zaowocowały poprawą samopoczucia naszych podopiecznych. Centrum, które prowadzimy, wyróżnia bez wątpienia obecność psychologa dziecięcego, który doskonale wie, jak postępować z najmłodszymi, aby objąć ich doskonałą opieką. Z kolei pracujący dla nas pedagodzy potrafią skutecznie służyć radą w przypadku trudności szkolnych i zaoferować przemyślaną terapię, przynoszącą rezultaty.

Zapisz się na wizytę do psychologa

Oczywiście pomagamy również osobom dorosłym. Jeżeli czujesz, że przerastają Cię problemy dnia codziennego i nie radzisz sobie z życiem osobistym lub zawodowym – także zapraszamy do naszej poradni psychologiczno-pedagogicznej w Opolu. Nasi wykwalifikowani psycholodzy specjalizują się w prowadzeniu terapii behawioralnej, Treningu Zastępowania Agresji, a także świadczą doraźną pomoc w przypadku różnego rodzaju interwencji kryzysowych. Jeśli po przeczytaniu tych kilku ważnych informacji o działalności poradni, czujesz, że to właśnie z naszego wsparcia chcesz skorzystać, zachęcamy do kontaktu.


Violetta Stasiak-Ogonowska – właściciel, pedagog, logopeda, certyfikowany diagnosta dojrzałości szkolnej i trudności w uczeniu się; diagnosta i terapeuta metody Warnkego. Zajmuje się profilaktyką, diagnozą oraz terapią logopedyczną dzieci i dorosłych wykorzystując metodę ustno - motoryczną /OTP/ Sary Rosenfeld Johnson z Talk Tools i werbo - tonalną majacą szczególne zastosowanie wśród pacjentów z zespołem Downa, mózgowym porażeniem dziecięcym, z zaburzeniami połykania, po udarze mózgu. Prowadzi szkolenia i konsultacje dla rodziców. Prywatnie matka dwójki dzieci.

                                                      

 

Aneta Nocoń – psycholog, oligofrenopedagog, certyfikowany trener Treningu Zastępowania Agresji; diagnosta dojrzałaści szkolnej, w trakcie studiów na kierunku Tyflopedagogika. Pracuje m.in. z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, problemami w radzeniu sobie z emocjami, zaburzeniami lękowymi. Posiada uprawnienia do prowadzenia diagnozy i treningu dysleksji z wykorzystaniem Metody Warnkego. Prowadzi konsultacje i terapię psychologiczną, terapię dysleksji, zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęcia rewalidacyjne. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. W wolnym czasie biega i jeździ na rowerze. Lubi eksperymentować w kuchni. 

 

Marzena Kot – logopeda, pedagog i kreator, nauczyciel edukacji elementarnej. Pracuje z dziećmi wykorzystując innowacyjne metody nauczania i rozwoju. Posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć metodą „Sensoplastyka – Plastyka Sensoryczna”. W dalszym ciągu rozszerza swój warsztat oraz kwalifikacje. Prywatnie matka dwójki dzieci. Relaksuje się czytając książki, szydełkując i oddając się swojej pasji plastycznej. 

 

Katarzyna Nocoń - pedagog i nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, w trakcie studiów na kierunku Terapia pedagogiczna. Prowadzi zajęcia edukacyjne z sensoplastyki oraz arteterapii - wspierające rozwój poprzez działania z zakresu stymulacji sensorycznej. Na swojej stronie internetowej dzieli się z innymi kreatywnymi pomysłami do pracy z dziećmi. Jest zwolenniczką eksperymentowania, szukania i tworzenia. Lubi pomajsterkować i zrobić "coś z niczego". Jej pasją jest plastyka, hand made i arteterapia.

 

 

Anna Dawidowicz – neurologopeda, pedagog - terapeuta; certyfikowany diagnosta dojrzałości szkolnej i trudności w uczeniu się. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną. Jej pasją jest tworzenie pomocy i gier logopedycznych. Interesuje się neurologopedią oraz zaburzeniami integracji sensorycznej. 

 

 

 

 

Roksana Mrowca - terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog, diagnosta, nauczyciel wychowania przedszkolnego; prowadzi wczesne wspomagania rozwoju dziecka; posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze spectrum zaburzeń autystycznych; interesuje się neurologią i psychologią. W wolnym czasie preferuje wycieczki górskie i piesze.

 

 

 

 

Kinga Bul - logopeda, nauczyciel wychowania przedszkolnego, w trakcie studiów na kierunku Neurologopedia Kliniczna z Wczesną Interwencją Logopedyczną.  Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną. W terapii wykorzystuje metody komunikacji alternatywnej m.in. MAKATON. Interesuje się wpływem terapii ręki i integracji sensorycznej na rozwój mowy. W wolnym czasie parzy kawę metodami alternatywnymi i ćwiczy crossfit.

 

 

 

 

Bogna Mnich - psycholog. Przeciwdziała wykluczeniu społecznemu osób z niepełnosprawnościami. Prowadzi warsztaty, grupy wsparcia oraz indywidualne konsultacje dla dorosłych osób z niepełnosprawnością.  Posiada doświadczenie w pracy z osobami chorymi psychicznie oraz z upośledzeniem umysłowym. W wolnym czasie jeździ na rowerze. Uwielbia gotować.

 

 

 

 

Krystyna Szleper - logopeda, neurologopeda. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną. W swojej pracy  wykorzystuje różnorodne metody m.in. Integracji Sensorycznej, werbo-tonalną, ruchu rozwijającego W. Sherborne, elementy ustno- twarzowej regulacyjnej metody wg koncepcji Castillo Moralesa. Wykorzystuje także formy komunikacji wspomagającej m.in. MAKATON, Piktogramy, symbole PCS. Posiada doświadczenie w terapii dzieci z zespołem Downa, z mózgowym porażeniem dziecięcym, autyzmem, z niepełnosprawnością intelektualną. Zajmuje się terapią związaną z nieprawidłowościami w przyjmowaniu pokarmów (zaburzenia żucia, gryzienia). Lubi tworzyć własne pomoce terapeutyczno- edukacyjne. Prywatnie mama dwójki dzieci.  

 

 

Agata Czerwonka - psycholog; psychoterapeuta systemowy certyfikujący się w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej (ukończony I i II stopień Systemowej Terapii Indywidualnej, Małżeńskiej i Rodzin), pozostaje pod stałym nadzorem nauczyciela i superwizora WTTS; pedagog; prócz działki psychoterapeutycznej posiada doświadczenie w diagnozie i pracy z dziećmi z różnego rodzaju niepełnosprawnościami (m.in. autyzm, nadpobudliwość psychoruchowa, Zespół Downa), zaburzeniami integracji sensorycznej, zaburzeniami zachowania, lękiem, trudnościami w radzeniu sobie z emocjami. Posiada również uprawnienia do diagnozy dzieci pod kątem zaburzeń sensorycznych Metodą Delacato i prowadzenia ich programami stymulacyjnymi mającymi na celu zmniejszenie sensoryzmów opóźniających rozwój poznawczy i społeczny dziecka. Prywatnie mama dwójki dzieci.